czwartek, 8 kwietnia 2010

Polish Jazz vol. 39: Tomasz Stańko - Twet



Nie wiem, czy pamiętacie jak pisałem o "Od Nowa Jazz Festiwal" i wrzucałem skany autografów, które otrzymałem od pewnego Pana, z którym nawiązałem kontakt za pośrednictwem tego bloga. I tak Pan Piotr teraz zrobił lepszą niespodziankę... Właśnie dziś odebrałem przesyłkę z płytą Stańko - Twet... Tooootalne zaskoczenie... Co za niespodzianka!! Musiałem o tym wspomnieć oficjalnie! Ogromne Podziękowania!

A dla tych mniej analogowych mogę podrzucić mp3:

Polish Jazz vol. 39
Tomasz Stańko
Twet

Polskie Nagrania SXL 1138 (1974)

Tomasz Stańko - tp,
Tomasz Szukalski - ts, ss, bcl,
Edvard Vesala - dr,
Peter Warren - b,

01. Dark Awakening
02. Twet
03. Mintuu Maria
04. Man From North
05. Night Peace

Recorded in Warsaw, April 1974

Ostatnimi czasy pokochałem free-trąbkowe "odjazy" Stańki... Pierwszy raz słucham właśnie z analogu i cóż... Pięknie... Tytułowa kompozycja, spokojniejsze "Mintuu Maria" czy zaczynające się jak programy Pana Wołoszańskiego "Man From North" z wypasionym kontrabasem - rewelacja!

DOWNLOAD LINK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz