niedziela, 3 stycznia 2010

Polish Jazz vol. 6: Zbigniew Namysłowski Quartet

Polish Jazz vol. 6
Zbigniew Namysłowski Quartet

Polskie Nagrania XL 0305 1966


Zbigniew Namyslowski - alto sax
Adam Matyszkowicz - piano
Janusz Kozlowski - bass
Czeslaw Bartkowski - drums


1. Siódmawka
2. Rozpacz
3. Straszna Franka
4. Chrząszcz brzmi w trzcinie
5. Moja Dominika
6. Szafa
7. Lola pijąca Miód

Wreszcie udało mi się dotrzeć do tej płyty (tutaj wielki ukłon dla Pana Tomka - Tolkabanana), oczywiście tyko w wersji cyfrowej:( Ten album na serwisach aukcyjnych osiąga kosmiczne ceny:( Trzeba zacząć odkładać $, a w międzyczasie zadowolić się mp3.... Piękny Album!

DOWNLOAD LINK

6 komentarzy:

  1. no niestety pierwsze czesci polish jazzu osiagaja takie ceny.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja myślę że bardzie chodzi o nazwiska, Wróblewski, Kurylewicz, Namysłowski, Nahorny (to juz ciut później), Trzaskowski... bo np. pierwszą część kupiłem w fajnym stanie za 20zł(!),a czemu... bo to jazz tradycyjny a nie płyta Miliana czy Ptaszyna... choć autorytet jaki tkwi w tych nazwiskach jest niepodważalny....

    OdpowiedzUsuń
  3. ja właśnie nie wiem...np. płytą Polish Jazz Quartet się rozczarowałem, a Go Right Kurylewicza świetna jest...mimo, że to prawie ten sam zespół.

    a to Pan znasz? http://panmietek.blogspot.com/2009/05/karolak-szukalski-bartkowski-time.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecież pisałem że mam w oryginalnym woskowym wydaniu;] Heh... Na łamach bloga wrzucę pewnie swojego ripa

    a co do PJ... PJ Quartetem kierował JP Wróblewski.. może to On wpłyną na niezupełnie dobry odbiór przez Pana ów płyty... Bo ja też mega sie jaram np 10+8 czy "dwójka" Polish Jazzu Kuryla...

    OdpowiedzUsuń
  5. no właśnie nie wiem: PJQ to kompozycje Ptaszyna i Karolaka w równych proporcjach, a Kurylewicza Go right - Ptaszyna, Karolaka i Kurylewicza w równych proporcjach.

    OdpowiedzUsuń
  6. a to Pan znasz?
    http://polskiecd.blogspot.com/2009/12/karolak-szukalski-bartkowski-time.html

    OdpowiedzUsuń