poniedziałek, 7 grudnia 2009

Polish Jazz vol. 35: Adam Makowicz - Unit


Polish Jazz vol. 35
Adam Makowicz
Unit

Polskie Nagrania SX 0963

Adam Makowicz - Fender piano, Fender bass & piano
Czesław Bartkowski - drums and percussion

Cytat z okładki:

" W ciągu ostatnich lat mojej działalności jako pianista jazzowy miałem stały i bezpośredni kontakt z odbiorcami muzyki jaką tworzyłem lub współtworzyłem na licznych koncertach i w klubach jazzowych.
Natychmiastowa reakcja słuchaczy, ich wzruszenia i uznanie jest dla mnie największą wartością i daje ogromną satysfakcję, dopingując jednocześnie do dalszych poszukiwań, do tworzenia czegoś nowego. Rezultatem tych poszukiwań jest właśnie płyta nagrania wspólnie z Czesławem Bartkowskim.
Niewątpliwą trudnością przy realizacji tego nagrania był brak odbiorców na sali a zatem musiałem ich sobie wyobrazić, przywołać atmosferę sali klubowej, żeby muzyka którą nagrywaliśmy nie straciła autentyzmu i spontaniczności, żeby była żywa i osobista. Czy, i w jakim stopniu to mi się udało - pozostawiam ocenie słuchaczy...
Adam Makowicz"

Recorded in Warsaw, March 1973
Reżyser NagraniaL Z. Gajewska
Operator dźwięku: J. Złotkowski

DOWNLOAD LINK



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz